|
|
Vítejte na stránkách Luboše Ibrmajera |
|
|
|
|
http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=314305 K platbám za reklamní SMS se za týden zaregistrovalo
40.000 osob Praha (23.5.08) - Více než
40.000 tuzemských majitelů mobilních telefonů se během týdne zaregistrovalo
k posílání reklamních SMS spojených s platbou za každou přijatou zprávu.
Službu zavedla společnost Zefcom, která chystá její rozšíření na Slovensko,
do Polska a dále do Francie a dalších evropských zemí. Vyplývá to z informací
společnosti. "V současnosti roste naše databáze tempem pět
až sedm tisíc uživatelů denně. Téměř třetině z nich je více než 25 let,"
uvedla zástupkyně firmy Marie Šimonovská. Zefcom lidem přihlášeným na internetových stránkách,
které vytvořil, slibuje zaslání maximálně tří reklamních SMS denně. Za každou
získají dvě koruny. V případě e-mailu je to 75 haléřů. Další peníze mohou
zájemci získat za doporučení dalších uživatelů. Stránky dosud navštívilo
kolem 55.000 uživatelů. Vytvoření velké databáze možných adresátů reklamních
sdělení je podle Šimonovské předpokladem pro zájem inzerujících firem.
Na základě údajů, které uživatelé uvedou při registraci, jsou pro jednotlivé
kampaně z databáze vygenerovány vždy takové skupiny potenciálních zákazníků,
kteří dokonale vyhoví zadaným kritériím. "Zatím o novou službu projevily zájem například
finanční instituce, cestovní kanceláře, prodejci elektroniky a mnoho
dalších," uvedl zástupce Zefcomu Tom Morrisroe. S reklamou na mobilních telefonech koketují i
tuzemští mobilní operátoři. Vodafone již loni na podzim nabídl studentům
možnost posílat bezplatné SMS výměnou za zobrazené inzeráty na displeji
telefonu, Telefónica letos začala nabízet svým uživatelům mobilních telefonů
i pevných linek možnost volat bezplatně do všech tuzemských sítí za
vyslechnutí reklamního sdělení. Podle odborníků podobné projekty na internetu v
minulosti většinou zanikly kvůli nezájmu inzerentů. Problematický také může
být rozsah dat, kteří potenciální příjemci reklamy uvádějí. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|